!!!AWAS!!!
SEMUA isi kandungan di blog ini adalah luahan isi hati penulis sendiri..
Kalau tak suka, sila JANGAN baca
Blog ini adalah utk diri sendiri je..hehe

Saturday, December 31

2011 yang bermakna

Assalamualaikum..harini 31 Disember 2011..hari terakhir dalam tahun ini. Ahad esok muncul lah 1 Januari 2012, tahun yang dikatakan apa? yang dikatakan amat misteri dengan pelbagai andian dan ramalam..semua tu wallahhualam.

So, tetiba tergerak hati nak update blog..I don't know ...saja nak buat kenangan..uhh -,-

Tahun 2011 ni agak bermakna buat aku..yelah first time amik periksa besar/penting (PMR) and yang buatkan tahun ni lagi bermakna ialah keputusan PMR aku pun amat memuaskan..walaupun tak baik mana, at least takda C or D..so aku bersyukur sangat.. Aku tak sangka boleh dapat keputusan sebaik ni..selama ni kalau dapat A pun cuma dua..tu pun Agama and BI je..Alhamdulillah la meningkat lagi dua masa trial..and meningkat lagi dua masa betul2 punya..idk how to type this out..sorry..baru bangun sebab ada orang nak tebang pokok depan rumah..ohmyygosh bising tahap KuSalmi i tell ya! wow that was lame -,-

Aku rasa ni semua macam miracle tau..I mean, macam mana BM yang cikgu sendiri pun cakap karangan aku "ntah papeje dia tulis...*sambil senyum sinis" boleh dapat A..IT'S A MIRACLE!! B aku Agama and Sejarah..Sejarah aku memang dah agak tak dapat A..Masa buat tu pun tak boleh nak confirm soalan mana yang aku betul2 buat..Masa mula2 tak terima jugak macam mana agama boleh B kan..tapi bila pikir balik, kalau tak B kat agama mungkin kat BM tadi, so terima jelah..

KH! Kemahiran Hidup..I was demam masa amik periksa tu..and to be honest, berapa kali ntah aku tertidur..pengawas yang kecik2 tu yang kejutkan aku..aku ingat lagi,,dia kejut setiap 15 minit..kot..haha and about my kerja kursus jangan tanyalah..Honestly, I tak pernah hantar tau..Tak caya, meh sini datang rumah..fail tu sume ada lagi..and benda elektronik yang kena pateri2 tu pun aku tak hantar.. ANOTHER MIRACLE!

And the rest is history...hahah ..yang lain takda masalah kot...I mean takdelah sampai boleh cakap " IT'S A MIRACLE! XD"..
All in all, 2011 antara tahun yang agak bermakna buat aku.. :)

No comments:

Post a Comment